Odbornica Dragana Milutinović iz odborničke grupe „Koalicija za Niš“ izjavila je da neće glasati za predlog rebalansa budžeta na maratonskoj sednici Skupštine grada koja je završena u ranim jutarnjim satima. Ona je za skupštinskom govornicom i kritikovala smenu direktorke oftamološke klinike, koja nema listu čekanja za operaciju katarakte.
„Prečitala sam predlog odluke o izmeni budžeta u rebalansu. Saslušala sam predlagača, saslušala sam i dosadašnje govornike. Slažem se sa gradonačnikom da je jako teško kada treba da se odlučuje o tome šta je prioritet, posebno u siromašnom gradu kao što je Niš”, izjavila je Milutinović.
Ona je posebno naglasila koliko je važno odvojiti sredstva za decu, socijalna davanja i obrazovanje.
“Ne znam šta je bilo teško u odlučivanju o tome da li izdvajati novac za decu, za socijalna davanja, za besplatne udžbenike ili za reprezentaciju”, rekla je ona.
Milutinović je takođe kritikovala načine na koje se troše sredstva u gradu, navodeći sumnje u vezi sa potrošnjom budžetskih sredstava za piće i kafu, ističući daumesto toga novac treba usmeriti na poboljšanje usluga za građane.
„Kažu da je nestalo piće, kafa, voda, u iznosu od 300.000 dinara“, rekla je ona.
Milutinović je posebno osvrnula na smenu direktorke Klinike za oftalmologiju, ističući da je ova ustanova radila bez lista čekanja.
„Pitam vas, šta ćemo sada imati? Liste čekanja, a operacije katarakte u privatnim klinikama“, upozorila je.
„Izgleda da svako ko radi svoj posao i skraćuje liste čekanja bude smenjen. To je politika kojom se mi vodimo“, dodala je.
Takođe, ona je skrenula pažnju na problematiku vrtića na Sombarsom bulevaru, koji je, kako je rekla, izgrađen budžetskim sredstvima, ali ne radi nekoliko meseci nakon svečanog otvaranja.
“Znate li, gradonačelniče, da taj vrtić sada ne radi? Par meseci kasnije. Kako mislite da rešimo probleme?” pitala je ona.
Na kraju, istakla je da ne može podržati predloženi rebalans budžeta zbog neodrživih prioriteta i nedostatka odgovornosti prema građanima, pozivajući na hitnu promenu pristupa u upravljanju budžetom.