Ekonomski fakultet Univerziteta u Nišu obeležio je 64 godine rada i postojanja svečanom akademijom, na kojoj su nagrađeni najbolji studenti i dodeljene jubilarne nagrade zaslužnim članovima kolektiva. Ova godišnjica je obeležena kao prilika za refleksiju na dosadašnji uspeh fakulteta, ali i za najavu budućih planova razvoja.
Dekan Fakulteta, Vladislav Marjanović, izrazio je zadovoljstvo ovogodišnjim upisom 470 brucoša, od kojih je 330 na budžetu, što predstavlja porast u odnosu na prethodnu godinu. Takođe je naglasio da fakultet kontinuirano radi na modernizaciji svojih studijskih programa.
„Naš cilj je da kreiramo optimalne studijske programe koji prate potrebe savremenog tržišta rada. Posebno je važno da održavamo jake veze sa domaćim i međunarodnim institucijama i poslovnom zajednicom, te da fakultet ima aktivnu ulogu u kreiranju lokalne i nacionalne politike razvoja“, izjavio je Marjanović.
Bivši dekan, Zoran Aranđelović, koji je u ovoj instituciji proveo 45 godina, naglasio je značaj projekata koje fakultet realizuje u saradnji sa Evropskom unijom i susednim zemljama i istakao da to dodatno podiže kredibilitet i referentnost fakulteta.
On je takođe pohvalio napredak u kvalitetu studenata i nastavnog kadra, naglašavajući da se fakultetu vraća sve veći broj studenata sa privatnih fakulteta zbog kvaliteta obrazovanja.
Student prodekan, Teodora Marković, istakla je važnost redovnog pohađanja predavanja, iako nisu obavezna, i dobrog odnosa sa profesorima za postizanje najboljih rezultata.
„Interakcija sa profesorima i aktivno učešće na predavanjima je ključ za uspeh“, rekla je Markovićeva.
Studentski parlament, prema rečima sekretara Anđele Marinković, takođe igra važnu ulogu u podršci studentima.
„Trudimo se da studentima olakšamo svaki izazov, a naši studenti su zadovoljni našim radom. Naš cilj je da im omogućimo da ono što nauče, primene u praksi“, izjavila je Marinkovićeva.
Ekonomski fakultet u Nišu nastavlja da gradi svoju reputaciju kroz obrazovanje, projekte i saradnju, potvrđujući svoju poziciju kao vodeća obrazovna institucija u regionu.