Elektroprivreda Srbije (EPS) saopštila je danas da je produžila je rok dospeća računa za električnu energiju za domaćinstva za oktobar do 30. novembra, jer je usled obustave rada poštara kasnila njihova dostava.
U saopštenju je navedeno da, iako je dostava računa normalizovana, EPS na ovaj način želi da izađe u susret i građanima omogući dodatno vreme da izmire svoje obaveze i ostvare pravo na popust od pet odsto za redovno plaćanje.
Građanima je na raspolaganju i portal “Uvid u račun” (https://portal.eps.rs/) koji se nalazi na sajtu EPS-a.
Portal je namenjen svim kupcima na garantovanom snabdevanju, pokrenut je 1. novembra u ciljummodernizacije i unapređenja poslovnog sistema EPS.
Taj portal omogućava brz i jednostavan pristup e-računu odmah po formiranju, kao i bezbedno i brzo plaćanje bez odlaska u poštu ili banku, a tu mogućnost do sada je iskoristilo više od 242.000 korisnika, naveo je EPS.