Razgovor sa građanima i rešavanje njihovih problema predstavljaju jedan od glavnih prioriteta Gradske opštine Medijana. Kako su istakli, vrata opštine su uvek otvorena za sugrađane, a predsednik opštine, Mladen Đurić, zajedno sa svojim saradnicima, svakodnevno stoji na raspolaganju građanima.
„Za mesec dana, od kada smo preuzeli odgovornost za vođenje opštine, primili smo više od pedeset predstavnika udruženja, stambenih zajednica i pojedinaca“, rekao je Đurić.
„Građani nam se obraćaju sa različitim problemima – od socijalne pomoći i traženja posla, do rešavanja komunalnih pitanja. Takođe, mnogi iznose predloge i sugestije kako poboljšati kvalitet života u našoj opštini.“
U okviru svojih aktivnosti, Đurić i njegovi saradnici sastali su se i sa predstavnicima udruženja osoba sa invaliditetom, među kojima su bili Jasmina Barać Perović iz Niškog udruženja studenata sa hendikepom i predstavnici Udruženja invalida rada Grada Niša. U razgovoru su se fokusirali na izazove sa kojima se suočavaju osobe sa invaliditetom, naročito na različite oblike diskriminacije.
„Iako neki zahtevi prevazilaze naše nadležnosti, trudimo se da ih ne ignorišemo. Ono što ne možemo da rešimo sami, prosleđujemo nadležnim institucijama kako bi naši građani dobili potrebnu pomoć“, istakao je Đurić.
Redovnim prijemima i otvorenom komunikacijom sa sugrađanima, rukovodstvo Medijane radi na unapređenju saradnje sa lokalnom zajednicom. Zajedničkim naporima, kroz institucijalne mehanizme, najefikasnije se dolazi do rešenja koja direktno utiču na bolji kvalitet života u opštini.
Građani mogu zakazati prijem popunjavanjem formulara na portirnici opštine, putem mejla gomedijana@medijana.rs ili pozivom na broj 018/237-886. Nakon prijave, građani će biti obavešteni o terminu prijema, koji se obično zakazuje u roku od nekoliko dana.
Gradska opština Medijana nastavlja da radi na uspostavljanju otvorene i efikasne komunikacije sa svojim sugrađanima, u cilju rešavanja problema i podizanja kvaliteta života svih stanovnika.