JP ,,Pošta Srbije” pustila je danas u rad robote za automatizovano sortiranje pošiljaka u Glavnom poštanskom centru u Nišu, koji će značajno unaprediti prerade pošiljaka, uslove rada zaposlenih i kvalitet pružanja usluga korisnicima.
Zamenik gradonačelnika Niša Luka Gašević rekao je da je ovo poseban dan za Niš, najveći i najrazvijeniji grad na jugu i jugoistoku Srbije.
,,Ovaj projekat je od velikog značaja za modernizaciju procesa rada ,,Pošte Srbije”, kao i za grad Niš. Posebno se zahvaljujem radnicima ovog velikog i uspešnog javnog preduzeća na naporima koje ulažu u svoj i u razvoj grada”, rekao je Gašević.
On je istakao da će najnovijim tehnološkim unapređenjem JP Pošta Srbije u potpunosti odgovoriti svim zahtevima korisnika. On je izrazio očekivanje da će se najavljenim proširenjem kapaciteta ovo javno preduzeće stati rame uz rame sa sličnim u najrazvijenim delovima Evrope i sveta.
Zoran Anđelković, v.d. direktora Pošte Srbije rekao je da je ,,Pošta Srbije” dokazala da prihvata nove tehnologije i da ostaje posvećena modernizaciji i razvoju regionalnih i lokalnih logističkih centara, povećanju njihovih kapaciteta i poboljšanju performansi.
„Pored tehničke i tehnološke modernizacije investiranjem u robotsku podršku, sledeće što planiramo u Nišu je proširenje kapaciteta za tehnološke procese, dok će centar ubrzo dobiti i solarne panele i biti potpuno opremljen, visokofunkcionalan i samoodrživ. Imaće sve preduslove da u potpunosti odgovori na zahteve velikih korisnika, najvećih internet prodavaca, koji ispostavljaju zahteve za automatizovanom preradom pošiljaka i kratkim rokovima uručenja, kao i da isprati kargo saobraćaj koji se ubrzano razvija u ovom gradu”, rekao je direktor Anđelković.
Poštanski centar u Nišu, površine 4.500 kvadratnih metara, najznačajniji je za prihvat i preradu pošiljaka za područje juga i jugoistoka Srbije. Pored regionalnih poštansko-logističkih centra u Beogradu, Novom Sadu i Nišu, robotski sistem za automatizovano sortiranje pošiljaka Pošta Srbije obezbedila je u Kragujevcu i u pripremi je u Kraljevu, gde su, takođe, zabeležen trend rasta obima poštanskog posla.
,,Automatizacija i robotska podrška preduslovi su za unapređenje postojećih i kreiranje novih servisa, kao i za povećanje kvaliteta usluga koje pružamo korisnicima stalnim povećanjem pouzdanosti, brzine prenosa i skraćivanjem rokova uručenja. Automatizovani, robotski sistemi poboljšavaju uslove rada zaposlenih, olakšavaju i ubrzavaju njihov rad. što je neophodno za razvoj Pošte, kako bi sačuvala poverenje države, građana i korisnika u stabilnu, sigurnu i modernu poštansku mrežu i usluge visokog kvaliteta”, zaključio je Anđelković.
Direktor Radne jedinice „Niš”, Miljan Raičević je rekao da će poštanski centar u Nišu nastaviti sa proširenjem kapaciteta i razvojem logističkih usluga u skladu sa potrebama rastućeg avio saobraćaja, čime će se i grad Niš i Pošta, još bolje pozicionirati na tržištu i mapi Republike Srbije.