Od ove sedmice, Univerzitetski klinički centar (UKC) u Nišu će, po uzoru na inicijativu Ministarstva zdravlja i ministra dr Zlatibora Lončara, otvoriti svoja vrata za direktne razgovore sa građanima. Inicijativa ima za cilj da se zdravstvene usluge i sistem približe potrebama stanovništva ovog regiona Srbije.
Počevši od ovog petka, a zatim svakog narednog, u periodu od 10 do 12 časova, građani će moći da zakažu sastanke sa direktorom UKC Niš i njegovim najbližim saradnicima.
“Razgovori će se obavljati u prostorijama Uprave kliničkog centra, prema unapred utvrđenom planu i rasporedu”, saopštila je ova zdravstvena ustanova.
Građani juga i jugoistoka Srbije mogu, od ponedeljka do četvrtka, između 10 i 12 časova, telefonom zakazati sastanak ili konsultaciju. Cilj ove akcije je da građani mogu direktno izneti svoje predloge, primedbe i sugestije, čime bi doprineli unapređenju zdravstvenog sistema.
„Ova akcija će omogućiti građanima da direktno komuniciraju sa rukovodstvom kliničkog centra i daju svoje predloge za poboljšanje rada. Ovim putem možemo čuti šta je dobro u zdravstvenom sistemu, a šta bi moglo biti bolje“, istakli su iz rukovodstva UKC Niš.
Medicinsko osoblje će prvo razgovarati sa građanima telefonom i, na osnovu problema koje istaknu, delegirati odgovarajuće članove rukovodstva za lične sastanke svakog petka.
Telefon za zakazivanje razgovora biće dostupan od ponedeljka do četvrtka, u periodu od 10 do 12 časova. Broj telefona je 066 886 88 67.