Početna » Više od 120.000 ljudi na Niš Week Festivalu 2025

Više od 120.000 ljudi na Niš Week Festivalu 2025

0

Više od 120.000 posetilaca, četiri dana muzike, kulture, ukusa i ritma – Niš Week 2025 pretvorio je Nišku tvrđavu u epicentar regionalne festivalske scene. Od 19. do 22. juna, Niš nije bio samo grad – bio je destinacija.

Festival je, prema rečima organizatora, premašio sva očekivanja – i po broju posetilaca i po energiji koju su doneli izvođači i publika. Program je obuhvatio dnevne i noćne sadržaje, od porodičnih aktivnosti i gastronomskih zona, do spektakularnih večernjih koncerata i elektronskih žurki do zore.

Niš Week je pokazao da Niš ima kapacitet da bude domaćin događajima evropskog ranga. Ovaj festival više nije samo lokalni – on je postao regionalni brend, poručuju iz organizacionog tima.

Muzika koja je ujedinila generacije

Već prvog dana publiku su raspametili Relja, Nikolija i THCF, a hitovi poput „Ljubavi moja“ i „Roze zlato“ orili su se tvrđavom. Sutradan je usledilo nostalgično putovanje u devedesete sa Indirom (ex Colonia), Knezom i Trik FX-om, dok je festival zatvorio Vlado Georgiev – koncertom koji je, kako su mnogi izjavili, bio „najlepša završnica leta koje tek počinje“.

Matinee zona: vino, pivo, džin i ritam

Od 18 časova svakog dana, Matinee zona u hladu Tvrđave nudila je savršen predah. Vrhunska vina, kraft piva i domaći gin brendovi uz DJ setove stvorili su atmosferu u kojoj se ostajalo duže nego planirano. Kulminacija je bila uz DJ Milhouse-a, koji je zatvorio dnevni program žurkom za pamćenje.

Hrana iz celog sveta – u centru Niša

Food zona je bila posebno posećena. Lidl, kao glavni partner, ponudio je roštilj, krofne i sladoled, dok su lokalni i regionalni brendovi poput Koi Sushija, Cezar Fast Fooda, Palačinkiss-a i Goldy’s Gyrosa posetiocima priredili gastronomski obilazak sveta – bez pasoša.

Rov Tvrđave: mesto gde je muzika postala svetlosna bajka

Noću, Rov je postajao čudesna elektronska scena. U duhu “Alise u Zemlji čuda”, svaki set bio je više od muzike – bio je doživljaj. DJ Kontroverzni, SHOOMADISCO, Milanko Trifunčević, Vuk Vukosavljević i drugi napravili su klupski spektakl na otvorenom, uz scenografiju koja je osvojila i najzahtevnije posetioce.

Porodična zabava i tradicija – za svakog po nešto

Festival je imao i svoju porodičnu stranu – Luna park sa panoramskim točkom, sudaračima i ringišpilima bio je pun najmlađih, dok je zona „Srpski Tradicionalni Proizvodi“ pokazala da ručni radovi, domaća kozmetika i zanatski proizvodi i dalje imaju svoje mesto na velikim manifestacijama.

Snažna podrška partnera

Yettel Banka obradovala je sve koji su otvorili račun u BankMax aplikaciji, Coca-Cola i Heineken su bili uz posetioce kao pouzdani izvori osveženja, a Lidl je obezbedio udobnost i ukus – od ležaljki do roštilja.

Hvala svim izvođačima, posetiocima, volonterima i partnerima koji su omogućili da Niš Week 2025 bude festival koji se ne zaboravlja. Niš je ovih dana bio grad iz budućnosti, poručuju organizatori.

Niš Week je dokazao da Niš ima svoj festival – i da se on ne propušta. Sledeće godine? Vreme je da se planira ranije.

Ostavite komentar

Glas juga je regionalni informativni portal koji se bavi svim aktuelnim vestima, ljudima i događajima, ali pre svega poštujući novinarski kodeks i principe koji neguju tačno, nepristrasno i objektivno novinarstvo.

Izbor urednika

Najnovije

Internet portal Glas Juga je javno internet glasilo registrovano u registru pod brojem IN001337.
Naš „glas“ je i vaš glas.

Naš „glas“ je i vaš glas