Turistička organizacija Niš (TON) dobitnik je nagrade „Turistički cvet“ za 2024. godinu, koja je sinoć dodeljena po 39. put. Ova nagrada je najprestižnije priznanje u oblasti turizma u Srbiji, dodeljuje se za izuzetna ostvarenja u podizanju kvaliteta turističkih usluga, kao i za doprinos razvoju, unapređenju i promociji turizma. U konkurenciji za nagrade ove godine bilo je čak 144 kandidata u osam različitih kategorija, a izbor je bio izuzetno težak.
„Turistička organizacija Niš je prepoznata za svoj kontinuirani rad na očuvanju kulturne baštine, razvijanju turističkih potencijala i promociji Niša kao atraktivne turističke destinacije. Ova organizacija, koja će 2025. godine proslaviti 30 godina postojanja, odigrala je ključnu ulogu u promovisanju grada, ali i u podsticanju razvoja turizma na regionalnom nivou. TON je jedina organizacija u zemlji koja već 25 godina samostalno organizuje Međunarodni sajam turizma u Nišu, a pored toga, upravlja sa četiri info-centra, kao i Vizitorskim centrom u Cerju. Osim toga, u njenoj organizaciji posluje i Kongresni biro Niša, koji je značajno doprineo promociji kongresnog turizma“, piše u obrazloženju.
Nagrada „Turistički cvet“ je priznanje za sve ove aktivnosti, kao i za posvećenost unapređenju turističke ponude Niša, koji je danas jedna od najatraktivnijih destinacija u Srbiji. Kako je navedeno u obrazloženju dobitnika nagrade, Turistička organizacija Niš je značajno obogatila turističku ponudu, promovišući lokalne resurse i razvijajući projektne aktivnosti koje su imale direktan uticaj na rast turističkog prometa.
Osim Turističke organizacije Niš, još pet kandidata iz ovog grada bilo je nominovano za prestižnu nagradu, među kojima je i hotel Tami Residence, koji je bio nominovan u kategoriji „Hoteli u gradskim sredinama“, dok su tri niške agencije – Nature travel office, Aero Turs Niš i Mondorama – bile u konkurenciji za nagradu u kategoriji „Turističke agencije“.
Nagrada „Turistički cvet“ za 2024. godinu predstavlja priznanje koje potvrđuje značaj i napore koje Turistička organizacija Niš ulaže u promociju grada i turizma uopšte, čime se Niš pozicionira kao jedan od ključnih centara turizma u Srbiji.