Početna » Nišlije izložile svoje probleme na desetom prijemu građana u Gradskoj kući: Do sada je pomoć tražilo oko 2000 sugrađana

Nišlije izložile svoje probleme na desetom prijemu građana u Gradskoj kući: Do sada je pomoć tražilo oko 2000 sugrađana

0

U Gradskoj kući u Nišu održan je još jedan redovan prijem građana, deseti po redu. Gradonačelnik Pavlović istakao je da je prijem građana važan instrument za rešavanje problema koji muče sugrađane, a u poslednjih nekoliko meseci, kroz prijem građana, u kabinetu je saslušano blizu 2000 ljudi. On je naglasio da je više od polovine prijavljenih problema uspešno rešeno, dok će za dugoročnije izazove biti potrebno više vremena i napora.

„Mi imamo puno građana danas koji su došli sa željom da reše probleme oko prijema dece u vrtiće. Ovde su i predstavnici vodovoda, JKP Mediana, Parking servisa, svi su tu da pomognu u rešavanju problema naših sugrađana“, rekao je Pavlović.

On je dodao da je grad intenzivno posvećen rešavanju problema izgradnje ulica, vodovodnih i kanalizacionih mreža, uz napomenu da se svi ovi procesi ne mogu obaviti preko noći zbog složenosti i potrebnih dozvola.

“Kod mene došlo je par nekih problema koji su vezani delom za grad ali delom i za neke institucije koje nisu gradske, kao što je potreba za jednim lekom za koji moramo da kontaktiramo Ministarstvo zdravlja”, rekao je gradonačelnik Dragoslav Pavlović.
On je dodao i da je više od polovine problema građana do sada rešeno.
“Kada se radi o izgradnji ulica, vodovodnoj i kanalizacionoj mreži to naravno ne može bez projektovanja i malo duže procedure dobijanja samih dozvola kako bi se ušlo u rad, ali  sigurno nećemo da radimo bez dozvole”, objašnjava gradonačelnik.
Gradski većnik Stevan Veselinović, zadužen za socijalna pitanja je naveo da su građani koji su se obratili za pomoć uglavnom imali finansijske poteškoće, kao i probleme u vezi sa plaćanjem komunalnih usluga.

„Pomoć građanima je omogućena kroz razne socijalne usluge, a takođe im pomažemo i da se informišu o povlasticama koje Grad pruža za osobe koje imaju socijalne potrebe“, rekao je Veselinović.

Određen broj porodica susreo se problemima oko upisa deteta u vrtić, pojedini su tražili i posao.

„Pokušavala sam godinu i po dana da upišem dete u državni vrtić, ali nisam uspela, pa je dete krenulo u privatni vrtić. Sada želim da ga prebacim u državni, ali čekam odgovore od nadležnih“, kazali su roditelji.

Takođe, neki su se obratili za pomoć u vezi sa pitanjima vezanim za gradnju i dogradnju kuća. Jedna Nišlijka je podelila svoje iskustvo sa problemima u vezi sa udaljenostima između objekata. Grad je pomogao u upućivanju građana na prave adrese kako bi dobili odgovore na svoja pitanja i rešili probleme.

Gradonačelnik Pavlović naglasio je da je važno graditi temelje za dugoročna rešenja koja će poboljšati kvalitet života svih građana.

Ostavite komentar

Glas juga je regionalni informativni portal koji se bavi svim aktuelnim vestima, ljudima i događajima, ali pre svega poštujući novinarski kodeks i principe koji neguju tačno, nepristrasno i objektivno novinarstvo.

Izbor urednika

Najnovije

Internet portal Glas Juga je javno internet glasilo registrovano u registru pod brojem IN001337.
Naš „glas“ je i vaš glas.

Naš „glas“ je i vaš glas