U Gradskoj kući u Nišu danas je održan prijem građana kojem je prisustvovalo oko 150 Nišlija. Sa gradonačelnikom Dragoslavom Pavlovićem, načelnicima gradskih uprava i direktorima javnih preduzeća razgovarali su o problemima u svojim naseljima – od neuređenih ulica i zastarele kanalizacije, do pitanja vodosnabdevanja i elektro mreže.
Gradonačelnik Pavlović istakao je da su tokom dosadašnjih prijema razmatrani i rešeni brojni zahtevi građana.
„Od kada sam na funkciji, sa svojim timom sam razmatrao više od hiljadu zahteva naših sugrađana. Oko dve trećine je rešeno, a preostali čekaju razrešenje imovinsko-pravnih odnosa. Uskoro ćemo uraditi novu analizu kako bismo u budžet za sledeću godinu uključili ono što nije moglo da se realizuje ove godine“, rekao je Pavlović.
On je podsetio da je krajem avgusta bio otvoren poziv za predloge građana za budžet 2026. godine, na koji se javilo blizu stotinu Nišlija.
„Većina tih predloga dobila je zeleno svetlo i biće deo narednog plana. Ove godine radimo rekonstrukcije i izgradnju novih ulica, a sledeće projektujemo i pokrećemo radove na osnovu predloga građana. To je pravi primer kako slušamo i uključujemo naše sugrađane u planiranje“, dodao je gradonačelnik.
Građani su danas imali priliku da direktno iznesu i svoje zahteve i pohvale. Neki su kući otišli zadovoljni, dok drugi i dalje čekaju na rešenje.
„Došao sam zbog ulice Danila Vučkovića – da se zamene vodovodne cevi i srede šahtovi. Rekli su mi da će to biti rešeno“, kazao je jedan Nišlija
Međutim, ima i onih koji će još morati da sačekaju.
„U Popovcu imamo česte havarije na vodovodnim cevima i potrebna nam je fiskulturna sala. Nadam se da će se to uskoro rešiti.“
Pavlović je naglasio da grad nastoji da uvaži svaki predlog i da se građanima pruži jasan odgovor kome mogu da se obrate za konkretne probleme.
„Grad se može baviti asfaltiranjem, izdavanjem dozvola, rešavanjem komunalne infrastrukture, ali postoje i nadležne institucije kojima prosleđujemo zahteve. Najvažnije je da građani dobiju informaciju i smernice kako bi se njihovi problemi sistematski rešavali“, objasnio je gradonačelnik.
Najveći broj prijavljenih problema odnosi se na komunalnu infrastrukturu u seoskim i prigradskim područjima, ali i na nerešene imovinsko-pravne odnose koji koče pojedine projekte.
„U prethodnom periodu pokazali smo da pokušavamo da dopremo do građana, da čujemo njihovo mišljenje, kritiku i sugestije, kako bismo ih uvrstili u naredni budžet i unapredili rad Grada“, poručio je Pavlović.
Prijemi građana, koji su nakon pauze ponovo organizovani, pokazali su se kao važan način komunikacije između lokalne vlasti i građana – prilika da se čuje glas Nišlija i da se njihovi predlozi pretoče u konkretne projekte.