U Gradskoj kući u Nišu danas je održan 17. po redu prijem građana, još jedan u nizu sastanaka na kojima Nišlije imaju priliku da direktno razgovaraju sa gradonačelnikom Dragoslavom Pavlovićem i iznesu svoje probleme i potrebe. Kako je istakao gradonačelnik, cilj ovakvih susreta je otvorena komunikacija i brže rešavanje konkretnih životnih pitanja koja se tiču građana svih delova grada.
„Čujemo probleme i povežemo ih sa institucijama, ustanovama i preduzećima koja te probleme mogu da reše“, rekao je Pavlović i naglasio da ovakvi prijemi predstavljaju važan kanal komunikacije između građana i grada.
Tokom današnjeg prijema, građani su najviše ukazivali na teškoće u priključenju vode i struje.
„Od jutros do mene su dolazili građani koji su iznosili probleme u vezi sa priključenjem vode“, istakao je Pavlović.
Posebno je izdvojio slučaj meštana vikend naselja u Lazarovom selu, gde oko stotinu ljudi trenutno živi bez regularne vodovodne mreže.
„Gospođa iz Lazarovog sela je došla da ukaže na to da oni traže da im se uvede voda, jer su do sada koristili samo bunare“, naveo je gradonačelnik.
Jedan od problema tiče se i priključenja električne energije.
„Dolazio je čovek koji je imao problema sa priključenjem električne energije. Po zakonu koji je donet pre dve godine prijavio se za legalizaciju, ali nije bio u mogućnosti da obezbedi drugo brojilo, jer se zakon odnosio samo na jedno“, objasnio je Pavlović, dodajući da će se razmotriti mogućnosti da se građaninu pomogne u skladu sa propisima.
Kao i na prethodnim prijemima, pojavile su se i teme koje se tiču vrtića, ali i pojedinačnih problema u školama. Gradonačelnik ističe da je tim Grada Niša svakog puta spreman da odgovori na pitanja i pruži pomoć u meri u kojoj je to moguće.
„Spremni smo da odgovorimo na sva pitanja i da ljudima pomognemo da reše svoje probleme, onoliko koliko je u našoj moći“, rekao je Pavlović.
Dodao je i da grad može direktno da utiče na pitanja koja su u nadležnosti lokalnih ustanova i službi, dok su problemi koji se tiču republičkih preduzeća i izmena zakona složeniji i zahtevaju duži proces.
„Prihvatamo sve što nam građani kažu, i ovaj kanal komunikacije koji smo ustalili pre svega znači građanima, a znači i nama, da vidimo šta su problemi i šta bi trebalo uneti u budžet za narednu godinu“, poručio je gradonačelnik Pavlović.
Redovni prijemi građana, kako navodi, biće nastavljeni, jer predstavljaju jedan od najvažnijih načina da građani Niša dobiju priliku da se njihov glas čuje i da se konkretni problemi rešavaju brže i efikasnije.



